Forums / In game politics / Devastators

Devastators
18:13:23 Mar 1st 09 - Sir Momo Wolfe:

a note about the devastators: they are a dishonest kd with a hotheaded leader...

at the beginning of the era, the devastators betrayed and attacked us while we were negotiating a NAP. so now we encountered them again, and they sent one of my mates these messages.

You (2/28/2009 2:22:13 AM)
omg i believe my kd is winning
Mr. Justin [TDS] (2/28/2009 11:55:05 AM) GOOD BAD
wtf are you talking about? we arent even sending forces to fight your crappy ass kd. We are fighting a real war with BoW. No time for Nubs
You (2/28/2009 3:40:35 PM)
well i guess thes nuby kd is goner take out ur kd
Mr. Justin [TDS] (2/28/2009 4:17:47 PM) GOOD BAD
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA Nuby kd. Are you stupid or just plain retarded? Ill inform Karac that WL has told me you called them all Nubs and said you can beat them.

see that vile diplomacy in here? watch out...


18:38:38 Mar 1st 09 - Sir Penguin:

justin =  nub, so dont care about him ;)


04:43:29 Mar 2nd 09 - Sir Momo Wolfe:

just hoping Bow doesn'ttake them seriously.


05:10:37 Mar 2nd 09 - Demonslayer Scientist:

You (2/28/2009 3:40:35 PM)
well i guess thes nuby kd is goner take out ur kd

I think "thes" should be "this" and was not referring to BoW but I could be wrong.  Understandable mistake when trying to read some stuff.


06:24:40 Mar 2nd 09 - Mr. Justin:

Dude you stupid ass player comes to me about all this crap and you are calling us dishonest? Haha pathetic. And there was no CF there were only talks nothing temporary or permenent so its fair game. Plus when Phoenix blew your nub kds invitation and had no reply to your "leave us alone" plead you shoulda known that you were gonna die. I have so much crap from Mr. Pure its pathetic. Nub ass thinks he is so badass and yet i saw no troops from him only a REAL kd BoW.


07:48:30 Mar 2nd 09 - Flame Lord Phoeinx:

normally i dont get into these blatant bait for flaming  but....  seriously you think you caused us to die?   you couldnt even take me on when you spawned prior to me spawning.... so thinking you are beating us made me lol just a little there.


11:35:36 Mar 2nd 09 - Mr. Pure:

justin just to tell u i am not a nub i have been playing for about 2 years now but pure is a new account and also y would i call bow nubs they are heaps powerfull i reckon only ret can call them nubs really and also i had no idea tat they were getting attacked by bow


12:05:58 Mar 2nd 09 - Duke Random:

what? im in BoW, am i a nub, huh!?!?!?!


14:59:09 Mar 2nd 09 - Mr. Asriel:

yes :P


15:06:33 Mar 2nd 09 - Mr. Zyrike:

I do love to see a good flame fight :O

btw BoW is extermly good kd


17:26:58 Mar 2nd 09 - WolfLord Durza Von Quagmire VI:

Why thank you! ;)


18:20:41 Mar 2nd 09 - Sir Struddle:

Everyone in BoW are nubs

<3 love you guys =D


21:20:31 Mar 6th 09 - Mr. Nephilim:

BoW are not Noooooobs YOUR A NUB RET NUB GUY!


21:26:48 Mar 6th 09 - Mr. Ilove Slave Yarrghhh:

Sure..


06:35:44 Mar 9th 09 - Mr. Justin:

I figured i would point this out to you Momo. And notice that Phoenix was the only one who took your cities. So there was your answer from my Diplomat.




Sir Momo Wolfe [League] (2/12/2009 12:18:23 PM)

GOOD BAD
Lord Justin of the powerful Devastators, i send greeting sand the offer for a NAP. You are a powerful kingdom, so i hope you will agree to peace with us.
Thank you, and good luck
Elros Wolfe, Leader and Ambassador of the Warrior's League.
You (2/12/2009 3:53:49 PM)
I will talk this over with my head vice phoenix i leave most of the decisions of diplomacy to him


18:11:31 Mar 9th 09 - Sir Momo Wolfe:

yes, you were talking to him about it and then attacked me withot notifying me that you had declined.


02:40:06 Mar 10th 09 - Mr. Bloody Sabbath:

lol and the devastators flaming still continues... hahah mann i miss this.  Bunch of mofos think they all know what they are talking about.  Devastators for life!


02:43:56 Mar 10th 09 - Mr. Justin:

I know right? Sounds like BC when we cought them trying to back stab us :P


08:14:40 Mar 10th 09 - Flame Lord Phoeinx:

lol   bc XD


10:00:29 Mar 18th 09 - Mr. Griffith:

Mr. Bloody Sabbath

Report


3/9/2009 8:40:06 PM

lol and the devastators flaming still continues... hahah mann i miss this.  Bunch of mofos think they all know what they are talking about.  Devastators for life!


OMG OMG OMG ITS YOU!!


02:28:18 Mar 19th 09 - Mr. Brutii:

Its funny how the ppl who usually complain are the ones who usually are lossing badly or are already out of it lol momo ah its ok not every1 has to know what going on in VU...


02:39:19 Mar 19th 09 - Mr. Scipii:



 


02:52:00 Mar 19th 09 - Mr. Ruby Knight:

Rofl, why didn't anybody flame this already.

"We are fighting a real war with BoW. No time for Nubs"

Real war? No nubs?....

TDSThe Devastators5Mr. Justin4
BoWBrotherhood of the Wolf33Wolflord Karac283


That's really serious, especially if BoW is using all their backup armies and scouts to fight Ret and Foundation to free up their big guns for you. All 4 percent of you.


02:57:29 Mar 19th 09 - Mr. Brutii:

Hey it may be 4% but... dang u can't get anything good out of that... well hey if we had like 30 more members then itd be a contest... maybe lol


19:23:32 Mar 19th 09 - Flame Lord Phoeinx:

when he said real war he meant fighting for survival.


19:42:15 Mar 19th 09 - Duke Random:

were still fighting tds.... :S


23:09:13 Mar 19th 09 - Flame Lord Phoeinx:

????   i think i would know if you are fighting tds still.....


06:01:16 Mar 20th 09 - Mr. Griffith:

lol TDS they blow everything out of context


07:26:03 Mar 20th 09 - Flame Lord Phoeinx:

lol slade you attacked me

then you suddenly said you would leave me be, i weighed the reason behind the sudden change of heart and decided it was only because you stood no chance of winning at the time and you didnt actually want peace with me. so i slaughtered that army.


16:18:21 Mar 20th 09 - Mr. Orcinus Orca:

iv played in the same world as phoenix a couple of times and had my kd had tlks with his kd and i dont wana get involved in this arguement but i just wana say that i found him to be honorable and a competent player and i have nothing wrong to say about him.

 

 


19:40:52 Mar 20th 09 - Flame Lord Phoeinx:

thanks orcinus  =-)


20:15:33 Mar 20th 09 - Mr. Griffith:

Flame Lord Phoeinx

Report


3/20/2009 1:26:03 AMlol slade you attacked me

then you suddenly said you would leave me be, i weighed the reason behind the sudden change of heart and decided it was only because you stood no chance of winning at the time and you didnt actually want peace with me. so i slaughtered that army.


lol no you see my armory was under threat and i THOUGHT! it was going to get taken.. and i really needed that armory at the time. i tols you that i couldnt care that you slaughtered the army, it was full of hobbys, but then when you advanced i told you i was going to fight back


20:26:39 Mar 20th 09 - Mr. Justin:

No Random Karac and i Called a NAP


07:22:42 Mar 21st 09 - Flame Lord Phoeinx:

>_>  justin you arent supposed to share relations......  leave diplomatic statements to me XD


[Top]  Pages:   1 

Login
Username: Don't have an account - Sign up!
Password: Forgot your password - Retrive it!

My bookmarksOld forum design


- close -
  Copyright © 1999-2018 Visual Utopia. All rights reserved. Page loaded in 0 seconds. Server time: 12:52:41 PM