Forums / In game politics / Post your favorite kingdom

Post your favorite kingdom
01:26:47 Jun 23rd 07 - Mr. Zakira:

Post 10 kingdom for 1 most and 10 less favorite :)


02:47:14 Jun 23rd 07 - Sir Ironpick II:

Can you rephrase that?  It doesn't make much sense to post 10 kingdoms for your 1 favorite...


03:18:41 Jun 23rd 07 - Mr. Zakira:

hmm how bout the favorite kingdom in every world?


03:33:25 Jun 23rd 07 - Demonic Shezmu:

Abydos 100000000000000000000 (yay Abydos! FTW!)
Legacy 100000000000 (ehm...yeah, can't hate u lot, nor love you too much...yer evul :P)
Phi -10000000000000 (pure hatred, xcept for Senturu)


03:34:26 Jun 23rd 07 - Mr. Larzen:

I love all the kingdoms in Fant.


03:35:59 Jun 23rd 07 - Mr. Larzen:

You have to love LGC  Shezmu :)


07:02:55 Jun 23rd 07 - Sir Ironpick II:

I *respect* Legacy.  But I don't love them; you tend not to love the dude who'se holding a big knife to your throat and about to steal your valuables.

I wish luck to my first kingdom the Dark Riders.  Haven't heard much from them.

Good luck to Music too.


12:13:34 Jun 23rd 07 - Mr. Messiah:

cant think of anyone I dont like.... so here's for all of you:

<3


12:35:03 Jun 23rd 07 - Mr. Dingleberry Dave:

I can't even think of 20 kingdoms =P


13:46:47 Jun 23rd 07 - Mr. Deadguy:

Maybe because you killed em all before you got their names? lol

And my 10 most favourite kingdoms

10 abydos (Their just a strange and evil bunch but you gotta love em :) )

9 Legacy (What better practice is there than a boxing bag? :) )

8 Phi (You gotta love senturu's slapping powers lol)

7. AoA (maybe a new kingdom but i got some friends in there)

6 Dark Riders (only know one person here and thats liano(justin fontaini), we both started playing the same time and was the best buddy i had in DE)

5 darkblood (i know drent and ali because i used to be in their old kd)

4 Music (these guys rocked earlier on in the era) 

3 Mirror (you gotta love their harsh diplomacy lol)

2 LDK (most effective new player kingdom ive ever seen)

1 ShoG (They were decent their first era and they were the second kingdom i ever joined)


19:49:30 Jun 23rd 07 - Mr. Soccerjester:

Jester is my favorite kingdom. i only wish they would let me play for them!


18:01:33 Jun 24th 07 - Mr. Dark Destiny:

Carnage!!!!! I like them

I hate legacy because they are too strong in some eras :). You can't touch them... You can try and die :(


23:52:36 Jun 24th 07 - Mr. Rocky:

Red Hand 100% the best.


12:41:01 Jun 25th 07 - Mr. Darkmarsbar:

predators


16:24:30 Jun 25th 07 - Mr. Shyers The Return:

Swedish Mobsters is my favorite all time. They are #1 this era!


17:11:14 Jun 25th 07 - Mr. Phantom Liano:

my one goal in vu is only to play for legacy one day


17:22:03 Jun 25th 07 - Mr. Sigheart:

If LGC asked me to join you can believe I would join.


17:23:23 Jun 25th 07 - Mr. Dingleberry Dave:

Most of our haters have asked to join us at one point or another. Just most wouldn't like to publicly admit it. =P


17:23:48 Jun 25th 07 - Lord Weirdgrivi The Diplomat:

LGC is my fav. They're kewl :)


19:31:09 Jun 25th 07 - Mr. Ghouma:

Anyone whos not in lgc or DB who says legacy is clearly a suckup.


19:43:47 Jun 25th 07 - Mr. Phantom Liano:

ofcourse hu wud say no to an invitiation from them


20:00:07 Jun 25th 07 - Mr. High Lord Moses:

MIRROR...that's my favorite


20:41:24 Jun 25th 07 - Mr. Jbkiller:

Red hand & G-pool, wild boys


20:41:26 Jun 25th 07 - Mr. Jbkiller:

Red hand & G-pool, wild boys


20:52:44 Jun 25th 07 - Mr. Darkmarsbar:

ARE *beep*


21:02:54 Jun 25th 07 - Mr. Falazar Multis:

Mr. Phantom Liano

Report


6/26/2007 4:43:47 AM
ofcourse hu wud say no to an invitiation from them

 

errm me? lol


21:44:48 Jun 25th 07 - Mr. Houston:

Umbrella Corp, Kingdom of Dragons and Solaris


20:53:50 Jun 30th 07 - Mr. Tyrgalon:

Zeon,very friendly and trusthebel kd.


20:55:27 Jun 30th 07 - Mr. Iwasfrozen:

PRED NO.1


21:15:25 Jun 30th 07 - Mr. Soccer:

i think they are actually second from last.........


21:16:57 Jun 30th 07 - Mr. Cros:

Of course almost everybody will post his own kingdom...


23:59:16 Jun 30th 07 - Lord Hermes:

"Carnage!!!!! I like them

I hate legacy because they are too strong in some eras :). You can't touch them... You can try and die :("

I take that as a insult!


00:00:15 Jul 1st 07 - Duchess Samus:

V for Vendetta!


00:26:28 Jul 1st 07 - Mr. Gokken:

<3 Mirror <3


01:54:23 Jul 1st 07 - Mr. Kongdust:

excluding the kingdom i'm in.   i would say... Music


02:43:58 Jul 1st 07 - Mr. Biggerboom:

I hate all kingdoms except for mine :P

 

Nah im just jk... My favorite kingdom would have to be.......................................................... ummmm....................................................... Ok so maybe its true i dont like any kingdom except for my own..  The only kingdom that i respect is Dark Riders since they honour their alliances/bloodpacts a lot.


03:18:53 Jul 1st 07 - Mr. Smuff:

yeah but DR biatch about stuff a lot, like when Phi got kicked to zetamania.

I would have to say Phi, or BoW ( even though they're not about anymore )


03:20:15 Jul 1st 07 - Mr. Zerocool:

Mr. Phantom Liano

Report


6/26/2007 2:43:47 AMofcourse hu wud say no to an invitiation from them



well for your information. I WOULD SAY NO. i believe WEIRDGRIVI THE DIPLOMAT and SENTURU did too after how it has been from last era.


03:22:21 Jul 1st 07 - Sir IM Shyers Who The Hell Are You:

R.I.P. BoW, may you return someday.


03:48:09 Jul 1st 07 - Mr. Zerocool:

RIP BOW? BOW never died. they continued to live within PHI.. actually you should say R.I.P. SHYERS, may God have mercy on your soul


03:50:34 Jul 1st 07 - Lord Sanosuke Sagara:

Phi Scum... BoW Scum :D


03:51:59 Jul 1st 07 - Mr. Zerocool:

what kingdom are you in Sanosuke? ill be sure to hunt you down.


04:00:58 Jul 1st 07 - Mr. Fish IN MY Pants II:

man no1 said the best kingdom probly cause us luna wolves r to good to look in here for mindless junk (besides me i am bored) cause luna is OWNAGE COMPLETE AND UDDER OWNAGE


04:05:09 Jul 1st 07 - Lord Sanosuke Sagara:

oooh zerocool doesnt know who i really am!! yay!!!


04:26:21 Jul 1st 07 - Sir IM Shyers Who The Hell Are You:

Zero......SHUT THE ---- UP!!!! you are really getting on my nerves! you have know idea who i am.

Drakos is an old friend of mine, to say any KD lives within a kD means your KD is screwed up, secondly, you  and your KD may have hurt my KDmates but you have done nothing to me.

so lemme tell you this, go to hell! you think your tuff, well you know what, show it on the map. Don't talk big, you've done nothing, only your KDmates have had any achievements, your just a farmer that talks big cuz your KD is attacking us.


04:43:37 Jul 1st 07 - Lord Weirdgrivi The Diplomat:

O.o

Shyers, I think you're really cool. Seriously, no sarcasm :) I've seen a lot of your posts and you can turn anything into a funny thing :P

About Zero, he's a good guy but has a problem understanding jokes and gets upset too easily, he means no harm so please don't be mad at him :)

And btw, who are you really? Wanna join Phi? XD


04:46:37 Jul 1st 07 - Sir Razios:

Praise Shyers! Actually these are my goals and for those that suckup to LGC you just wanna be like them cause you can't beat them ;P

1. Learn from LGC (I didn't say join although I would and I publically admit it)

2. If you can't join em napalm the crap outta their kingdom.

 

P.S. LGC is simply like anyother kingdom. What separates them from us is a tightly knit community that learned ot trust each other and loves this game and have many poeple form different time zones to strike when the opponent is sleeping.


04:56:32 Jul 1st 07 - Mr. Zerocool:

well i dont know you. and you dont know me. so lets meet and have a date shall we?

time and place?


05:27:12 Jul 1st 07 - Sir IM Shyers Who The Hell Are You:

thx, weird, i like you to...and yes i want to join you! i've been waiting for you to work up the nerve to ask me, we can create our own kd together called, weird shyers and tag SaW, just the two of us, banner:

*blushes*

Razios- nice comment, i think you understand things, wow, can you teach everyone else? I knew i liked you for some reason.

Zero- i think i remember you from era's past (GvE maybe) i think i thought you were cooler then

you want a time and place? your house after i'm done with your mom, she can cook us dinner.....P.S.don't talk to me when i'm mad and try to make up, try later. I don't ever hold grudges, but i need to sleep on things. Hence the reason i disagree with your improvement and suggestion thread.

 

 

hmmm does anyone else think i said "KD" too much in my last post too?


05:50:26 Jul 1st 07 - Lord Weirdgrivi The Diplomat:

KD is a fine word so no KD would disagree with you using the word KD too often in such a KD related theme.

After all, we're all in the same KD. KD's FTW!

P.S. : That KD banner pic makes me all horny. Let's make this KD work. SaW KD FTW!


[Top]  Pages:   1 2 (next)

Login
Username: Don't have an account - Sign up!
Password: Forgot your password - Retrive it!

My bookmarksOld forum design


- close -
  Copyright © 1999-2018 Visual Utopia. All rights reserved. Page loaded in 0 seconds. Server time: 3:22:23 AM