Forums / In game politics / To all the dorians

To all the dorians
15:08:57 May 26th 07 - Mr. Basch:

to all the dorians im sorry bout what happened but my brother and i got into a fcking argument and he went on the fcking computer like a fcking *beep*ot *beep* and booted everyone out


15:49:29 May 26th 07 - Mr. Dos The Caked:

sure....

It was your "brother" ;)


15:50:41 May 26th 07 - Mr. Haywood Jablowme:

uh oh, another case of "it's my brother" :P


16:02:34 May 26th 07 - Sir Salaracen The Slightly Tiredii:

oh thats what happend, im lucky im still in DE nobody else is in it tho
:(
hey who in DE who whants to be in katakana im gonna bring it back!


16:43:31 May 26th 07 - Mr. Basch:

hey salarcen dont take advantage of wtf just happened alright and you other 2 i dont really care what you think you dont know sht


18:24:14 May 26th 07 - Mr. Thor:

Don't worry about it. Just an accident. Certainly no need for a public apology.


20:32:53 May 26th 07 - Mr. Shyers The Return:

my mom once found my porn stash on my computer and i was like "omg" and she was like 'omg" and i was like, 'i didnt put that there" and she was like "omg, your dad just asked me to do what the girl in that pict is doing' and i was like "omg" and she was like "omg' and then like my dad made me delete it all and i was like "omg" and he was like...... wait, no that didn't happen, but then i guess, it's a common practice to give your fam your passwords, you know, in case your in the ER and can't VU. so sure it could happen.


21:22:19 May 26th 07 - Mr. YI Sun:

ROFL with the "OMG" hahahah!


02:18:31 May 27th 07 - Mr. Anonymous:

Wow thats really retarded, but stuff like that happens all the time. If that was my brother i would of threw him a beaten that he wouldn't forget.

yea shyers that was pretty funny.


03:40:14 May 27th 07 - Mr. Naked Pizza Delivery Guy:

Lol @ Shyers

We should all just be happy because DE sucked...;)




05:23:08 May 27th 07 - Mr. Basch:

naked i could kill you easily one on one


05:24:38 May 27th 07 - Mr. Stormvenz:

Highly doubt that but Okaaaayyyyyyyyy^^

 


05:34:54 May 27th 07 - Mr. Naked Pizza Delivery Guy:

Baschs Home

Owner: Demonic Shezmu
Size: 14294 building(s).
Kingdom: Abydos
Gates: no gates
Kingdom Banner

Send Demonic Shezmu a message


Im so ganna capture this city!!!


06:53:12 May 27th 07 - Sir Wolf Ruga:

Not really anything to brag about, Naked, all things about Abydos considered. You know, with the cheating and the lying?


10:07:58 May 27th 07 - Mr. Naked Pizza Delivery Guy:

Idk know what you just said but I'm going for that city now.


11:25:13 May 27th 07 - Mr. YI Sun:

who are warring abydos?


11:30:50 May 27th 07 - Lord Weirdgrivi The Diplomat:

Everybody ^^


11:50:20 May 27th 07 - Mr. Durza:

Sums it up...


12:02:55 May 27th 07 - Mr. Hemmer Swallows:

Lord Weirdgrivi The Diplomat

Report


5/27/2007 11:30:50 AM
Everybody ^^

Dum dum... Needs somebody!


12:34:03 May 27th 07 - Mr. Quirinus:

Are you guys the new god kingdom? omg omg omgogmo?


17:59:48 May 27th 07 - Mr. Basch:

yeah, we are


21:26:29 May 27th 07 - Sir Razios:

I wanna see this next era. Naked fighting Basch. (I have the faintest Idea that Naked is Tak the Naked who was second place a couple of eras ago). Everyone will wall up Nirvana for their war. Whoever wins gets thier butts whooped by Vencrow.


[Top]  Pages:   1 

Login
Username: Don't have an account - Sign up!
Password: Forgot your password - Retrive it!

My bookmarksOld forum design


- close -
  Copyright © 1999-2018 Visual Utopia. All rights reserved. Page loaded in 0 seconds. Server time: 10:02:02 PM