Forums / In game politics / WTF IV

WTF IV
07:48:51 Sep 11th 08 - Mr. Insanedarkness:

Sir Ice Ice Baby Ice

Report


9/10/2008 2:13:04 PM

We lost some power after Trog's mini AM rampage
But, we just pwnzorned his army so we should over take (PKS)again some time soon even with their 33 members...


Ok who is this and wat kd they in???seems like a war invitation to me...i know im not the only 1 who seen this


07:55:46 Sep 11th 08 - Mr. Ghost:

Thats Revenge and he in Ret =P


07:57:57 Sep 11th 08 - Lord Random:

Its Revenge, take no notice.... he's full of cr@p :P

<3


08:20:54 Sep 11th 08 - Sir Ice Ice Baby Ice:

  1. I ment over take you on the KD % list, not in war
    You should read the rest of the convo before jumping to conclusions
  2. I am in Ret, and I am Revenge, take me as I am
  3. Random <3


08:57:00 Sep 11th 08 - Mr. Spiderman:

Yeah yeah, take Revenge on him PKS :P

(lame joke, I know, but had to be said, LOL!!!)


09:04:25 Sep 11th 08 - Sir Ice Ice Baby Ice:

[[ Rofl =| ]]


09:09:04 Sep 11th 08 - Mr. Lewatho:

Pks should lead a private war against Revenge.


09:14:02 Sep 11th 08 - Mr. Spiderman:

Nah, that would be too easy.

PKS's weakest member against Revengee. My money and house are on PKS's weakest member! :P


09:14:56 Sep 11th 08 - Mr. Lewatho:

So what insanedarkness vs Revenge ;)?


09:17:27 Sep 11th 08 - Mr. Spiderman:

Oooohhh.... was that a dig at Insane Darkness? :P

 

*chants* Fight fight fight fight fight fight fight!!!!! :P


16:29:02 Sep 11th 08 - Sir Ice Ice Baby Ice:

Problem is, once I kick his ass

Ill be in PKS core, then they will attack me ={


16:52:00 Sep 11th 08 - Sir Evans:

revenge, stop provoking a fight :@

keep your tongue under control


16:55:54 Sep 11th 08 - Sir Ice Ice Baby Ice:

But Evans!

He Started it ! ='{


22:30:36 Sep 11th 08 - Pirate Lewatha:

all of you ret members shup O.o

creating additional wars is not acceptable! We want to farm in peace!


23:00:49 Sep 11th 08 - Sir Hades God of Underworld:

I thought pirates plundered people and didnt farm must have been mistaken :( and their i was thinking pirates were cool.


00:00:09 Sep 12th 08 - Mr. Insanedarkness:

Mr. Spiderman

Report


9/11/2008 2:14:02 AM

Nah, that would be too easy.

PKS's weakest member against Revengee. My money and house are on PKS's weakest member! :P


you callin me pks weakest member?!?!?!?


00:09:36 Sep 12th 08 - Sir Soccerwithnotheme:

I am.


00:22:13 Sep 12th 08 - Mr. Spiderman:

Insane, nope. I am saying that PKS should put out their weakest member for a one on one with Revenge :)

Unfortunately, if you are indeed their weakest member... then I er.... ermmmm.... will place my LIFE SAVINGS on you WINNING against Revenge :P


00:32:29 Sep 12th 08 - Mr. Insanedarkness:

lloll bring it on!!!


[Top]  Pages:   1 

Login
Username: Don't have an account - Sign up!
Password: Forgot your password - Retrive it!

My bookmarksOld forum design


- close -
  Copyright © 1999-2018 Visual Utopia. All rights reserved. Page loaded in 0.01 seconds. Server time: 9:32:45 AM