Forums / Miscellaneous Discussions / Mod Zondy

Mod Zondy
19:37:52 Apr 15th 11 - Mr. Sprout:

  Yo what up bro ... Having hard time  with what I am hearing ... Is it tru that u have gone nutttz and started banning people for no reason other then personal conflicts ?

  I havnt played in few ages now but am this age.. only to find so many have quit :(   I wonder why ??

 Now I hear another group is leaving the game due to your actions as a mod.

  I am going to talk with ztea soon and see if i can get to the bottom of this maddness. Any mod that acts on personal conflict doesnt need to be a mod lol.

 I played for many many era and Zondy please tell me none of this is true.

 I would like to keep this thread open and see what other people have to say on the matter..

 If its true i think people will speak up same if it isn't, one thing for sure we need to get to the bottom of this matter before its gets way out of control :(


 


21:37:12 Apr 15th 11 - Mr. Pure:

We all know whats going to happen. The haters are going to hate and zondy will just say he didn't do anything.


21:43:04 Apr 15th 11 - Ms. Snookie Umpalumpa Maximus:

 If its true i think people will speak up same if it isn't, one thing for sure we need to get to the bottom of this matter before its gets way out of control :(


^^
some of them are still banned so they can't speak up ;)


23:00:00 Apr 15th 11 - Judge Kobuskan:

That Samual deserved to be banned could be theoreticly right because he broke the VU rules, like many of us do all the time, but that the same guy that reported it to zeta, one of the mod for god sake, is now taking Samuals cities for his own benifit is just disgusting.


03:01:24 Apr 16th 11 - Mr. Eddie:

I used to be zonds good friend and he was my leader for many eras. I know his dirty ways and this guy would do anything to win. Just plain simple he isnt an honorable player, cant believe we were friends. I was even banned for like a month after he accused me of hacking him lol  but was worth the laugh =)


03:16:03 Apr 16th 11 - I am Legend:

Hmmm.... Accused? I believe he had proof of your stupid action.


I know Zond by this time also. I just don't see him doing it..
And Zond can't ban persons in the game only on the forums. So he needs to talk to zeta first. And we all know Zeta he can't be arsed about vu atm. So it should be something serious to let Zeta look at something.


03:49:18 Apr 16th 11 - Mr. Eddie:

He had no proof he just thought it was me because when it happned me and him had a fight and so the logical person would be me. So ye he accused me lol


04:10:00 Apr 16th 11 - Mr. Arkantos:

Zond is a good man


04:35:22 Apr 16th 11 - Mr. Sprout:

I never had any really bad run in with Zond either but have heard many reports as of late.  Is it true admins cant ban a member from game but only the forums?


09:52:31 Apr 16th 11 - General Who:

I only can forum ban, Zeta does everything else.

If you want to talk over stuff, then just ask.  Samual was banned by Zeta. And others too.

Edd was banned because once i was hacked his IP was shown on mine and his account... but yes i didnt have proof...


15:11:36 Apr 16th 11 - Sir Ajax:

Go Zond! Shut them haters up :P


02:47:11 Apr 19th 11 - Mr. Regis:

Zond I wanna thank you for all you do for VU and hope you continue to do a great job around here.


06:28:15 Apr 19th 11 - Sun Warrior King Zhang Liang of Shu:

Yeah Zond is a good mod. Do not know what you guys are talking about.


09:00:01 Apr 19th 11 - I am Inlove With Wilber:

Haters gonna hate.


01:37:36 Oct 28th 11 - Mr. Muammar Gaddafi:

I was banned. But now I'm back in black with a whole new attitude to dish up!


01:57:11 Oct 28th 11 - Mr. Come Tome Sexys:

I thought you were executed..


02:02:47 Oct 28th 11 - Mr. Muammar Gaddafi:

Just a PR stunt to raise my youtube profile


02:09:28 Oct 28th 11 - Mr. Muammar Gaddafi:

My agent said "raise your public profile then create own brand perfume in time for christmas "  so watch out for "Arab Spring" by Gaddafi in fine stores and discount supermarkets near you.


03:02:30 Oct 28th 11 - Zond (Mr. Hostility):

and u are?


03:34:55 Oct 28th 11 - Sir Sorra:

looooooool

Ok gotta give it to Mr. Muammar Gaddafi:


That was pretty funny and creative 


04:01:14 Oct 28th 11 - Mr. Come Tome Sexys:

I'd buy some of that Arab Spring shit... :)


18:53:30 Oct 28th 11 - Tyr (Mr. Tyrminator):

Rofl nice one gadaffi :P


[Top]  Pages:   1 

Login
Username: Don't have an account - Sign up!
Password: Forgot your password - Retrive it!

My bookmarksOld forum design


- close -
  Copyright © 1999-2018 Visual Utopia. All rights reserved. Page loaded in 0 seconds. Server time: 5:24:47 AM